Blog PakarHowTo

Berinformasi & Memotivasi
Subscribe

Rahsia Tahi Lalat

February 22, 2008 By: PakarHowTo Category: Rahsia

Email Artikel Ini Kepada Kawan2 Email Artikel Ini Kepada Kawan2
Share

Kita percaya bahawa setiap perkara/benda yang ALLAH jadikan ada maksud/peranannya yang tersendiri. Sesungguhnya ALLAH tidak jadikan sesuatu benda/perkara itu dengan sia-sia.

Kali ini saya akan kongsikan dengan anda berkenaan dengan rahsia yang ada pada tahi lalat.
Cubalah perhatikan tahi lalat anda ada di bahagian mana?
Dan cuba check adakah ramalan/tekaan yang diberikan di bawah ini tepat atau pun tidak.

  1. Di kepala sebelah kanan – terkabul cita-cita
  2. Di kepala sebelah kiri – sering menemui kesusahan
  3. Ubun-ubun – kurang jujur
  4. Pusar – cerdas,tangkas dan tekun
  5. Di Kening kanan – cergas dan cekap
  6. Di kening kiri – cergas dan sopan santun
  7. Sudut mata kanan luar – baik budi, ramai yang cinta
  8. Sudut mata kanan dalam – disayangi suami atau isteri
  9. Biji mata kanan – suka serong dan pembohong
  10. Biji mata kiri – pembohong tapi baik hati
  11. Di alis kanan – baik hati, suka menolong
  12. Di alis kiri – ramai yang suka
  13. Di pipi kanan – ramai teman
  14. Di tengah-tengah pipi kanan – ramai yang suka
  15. Di tengah-tengah pipi kiri – ramai kawan
  16. Pada hidung – banyak rezeki
  17. Pada batang hidung – banyak dicintai orang dan dapat menjadi kaya
  18. Bibir atas kanan – banyak rezeki dan pandai
  19. Bibir atas kiri – ramai kawan, baik hati
  20. Bibir bawah kanan – disegani orang, ramai yang suka
  21. Bibir bawah kiri – pandai bicara, tak mudah kalah
  22. Hujung mulut kanan – kecil rezeki, tak mudah kalah
  23. Hujung mulut kiri – suka berpoya-poya
  24. Dagu bawah kanan – jujur dan baik hati
  25. Dagu bawah kiri – bijaksana, berbudi luhur
  26. Leher kanan – cerdas, jujur, berani menderita
  27. Leher kiri – cerdas dlm segala hal dan banyak pengetahuan
  28. Leher ditengah – tercapai apa yang dicita
  29. Di bahu kanan – cermat dlm mengambil keputusan dan banyak tanggungan
  30. Di bahu kiri – suka kerja keras, banyak tangungjawab
  31. Di dada kanan – dapat mengatasi masalah
  32. Di dada kiri – berani, jujur dan sabar
  33. Tetek kanan – baik hati, pendiam dan simpan rahsia
  34. Tetek kiri – ramai kawan, setia pada suami atau isteri
  35. Di punggung kanan – pendiam, simpan rahsia
  36. Di punggung kiri – lambat, kurang agresif
  37. Di perut bawah kanan – banyak rezeki, suka memberi maaf
  38. Di perut bawah kiri – baik hati, tenang hidupnya
  39. Pinggang kanan – sayang pada isteri atau suami
  40. Pinggang kiri – disayangi oleh isteri atau suami
  41. Di jari telapak tangan kanan – banyak rezeki tapi boros
  42. Di jari telapak tangan kiri – banyak rezeki, menyimpan
  43. Lengan kanan – setia dan taat pada atasan
  44. Lengan kiri – menepati janji dan suka kerja
  45. Siku tangan kanan – kuat hendak memiliki kekayaan
  46. Siku tangan kiri – baik hati, suka menolong
  47. Ketiak kanan – menyimpan rahsia
  48. Ketiak kiri – jujur, banyak yang cinta
  49. Pergelangan tangan kanan – boros, suka bersukaria
  50. Pergelangan tangan kiri – dapat berpangkat
  51. Pangkal peha kanan – kemahuan kuat
  52. Pangkal peha kiri – suka kerja apa saja
  53. Kemaluan kanan atau kiri – baik, suka senggama (bersetubuh)
  54. Di kepala kemaluan – bakal beristeri dua
  55. Betis kanan – suka berpoya, boros
  56. Betis kiri – tidak suka menganggur
  57. Tumit kanan – jujur, banyak kawan
  58. Tumit kiri – baik budi
  59. Di telapak kaki kanan – tidak mudah mengeluh
  60. Di telapak kaki kiri – baik budi pekertinya
  61. Lutut kanan – bersifat tidak peduli, tidak mahu berusaha
  62. Lutut kiri – kurang berusaha

Share
Email Artikel Ini Kepada Kawan2 Email Artikel Ini Kepada Kawan2

21 Comments to “Rahsia Tahi Lalat”


  1. Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 3

    [Balas Di Sini]

    Nurudin capricornboyz Reply:

    Ya nich,sy pun da thi llt kt kpl anu sy,,,sy mwx istri stu,tp gmana ya lok istri dua….?.asyik g’?.

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 2 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    1
  2. mungkin ada kebenarannya.
    sebab saya juga pernah mendengar hal ini.
    ada yang mengatakan kalau tahi lalat di kemaluan, nafsunya ganas!!! hhihiihihi

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    2
  3. kalau tahilalat di bawah hidung belah kiri,ap maknenye ye?

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 1 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    unknown Reply:

    tu taik hidung ko namenye!

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    kamil Reply:

    taik idung keras!!

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    3
  4. apa yg dikatakan di atas mmg btul ada pd dri sy…hanya sesetengah je yang sy kurang pasti..sy nk tanya,klu tahi lalat btul2 di tengah mulut..apa maknanya?

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    4
  5. xjgak la..yg pentg kite pcye n yakin pada si die.. ada jgak org yg xde tahi lalat kat kpla kemaluan kawen byk..bnda nie ada yg btul n salah…yg btul sume dlm al-quran..

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    5
  6. entah lar says:

    lau tahi lalat kat tgh2 dagu?
    pe mkne nye

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    noor faizah Reply:

    @entah lar,jujur dan baik hati

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    6
  7. erm…kat mane dapat sumber ek…..

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    7
  8. bleh bg tahu tak…kalau tau la kan…mcm mane nak tau yang laki2 tu betul2 suka kat kite atau x….plz…………………………..

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    Asma' Reply:

    @xaxa,
    mm…suh la dia masuk minang, jupe mak ayah….
    kalu dia sudi…ader peluang la tu….^^

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    8
  9. ehehehe..rahsia2…

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    noor faizah Reply:

    rahsia2 yang macam mane lak asma ekr.

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    9
  10. huhu..byk port taik lalat sye sume ok2..sume baek2,tp xlh pcye 100%..

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    10
  11. Bole caye ke ni? isy musykil2

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    11
  12. mmg btul sesetengah maksud tu.. tp bersifat tidak peduli, tidak mahu berusaha tu rasany xbtul kot.. hehe

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    12
  13. TAHI LALAT SY AT BUAH DADE BLAH KANN.TP AT ATZ DY CKP BOLE MNGATSI MSLH TP BG SY X BTOL…HUHUHU

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    13
  14. klu tahi lalat y berpasang3 cmne plak…sy ade 4 psang thi llat..cntoh kening knan ade,kning kiri pon ade, pastu kaki knan de kaki kiri pon de…pastu tahi lalat bertindih3 iaitu 2 tahi lalt di tmpt y sme…cm kt pgelangan tgn dan tepi mata..

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    14
  15. tali lalat di sulbi ada makna ke?

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    15


Leave a Reply

*
CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam


This page is copy protected
SEO Powered by Platinum SEO from Techblissonline

Switch to our mobile site

Page 1 of 11