Petua Untuk ‘Tahan Lama’ (18SX)

Share

Perhatian : Petua ini adalah untuk orang yang sudah berkahwin (dengan cara yang sah) sahaja. (18SX)

Saya ada menerima beberapa petua yang agak 18sx dari kawan saya melalui email. Pada mulanya saya agak keberatan dan berasa ragu-ragu juga, patut ker saya kongsi kan petua-petua yang macam ni? Yerlah kan, benda macam ni agak sensitif sikit.

petua 18SX

Namun, memikirkan petua-petua ini bagus terutamanya kepada mereka yang bermasalah. Maka saya rasa tak ada salahnya saya berkongsi. Tujuan saya kongsikan petua ini adalah semata-mata untuk membantu mereka-mereka yang benar-benar bermasalah. Semoga ada manfaatnya petua-petua ini, sikit sebanyak.

Namun, saya ingatkan di sini, kepada mereka yang masih belum bernikah, jangan gunakan petua-petua ini untuk tujuan yang tidak baik. Saya tidak bertanggungjawab atas penyalahgunaan petua-petua ini. Harap maklum.

  • Petua 1 : Menguatkan Zakar ketika bersetubuh

Caranya amat mudah dan senang diamalkan iaitu :

  1. Sediakan segelas susu dan dicampur isi jagong 3 x sehari atau lebih (amalkan ).
  2. Sediakan segelas susu dan buah kismis ( amalkan ) 3 x sehari atau lebih.
  3. Sediakan segelas susu dan kacang hijau yg dah direbus ( amalkan ) 3 x sehari atau lebih.

Tempuh masa diamalkan adalah 3/hari setiap yg dinyatakan diatas maknanya 3 x 3 = 9 hari.  Insyaallah terbukti hasilnya kelakian anda.

  • Petua 2: Menguatkan Dan Membesarkan Zakar

Semasa zakar masih lembik, pegang dan tarik kepala zakar ke bawah antara kedua belah kaki -tarik ke sebelah kiri dan tahan selama lebih kurang 5 minit iaitu sebanyak 3 kali sehari ( apabila mandi pagi, tengahari dan petang ) nescaya dapat membantu membesar saiz, memanjang dan menguatkan serta mengeraskan zakar anda. Petua ini berhasil menolong kawan-kawan saya. Cubalah.

Kalau anda seorang yang selalu cepat keluar air mani ketika bersetubuh cubalah petua ini, anda akan nikmati sendiri. Petuanya bila saja rasa air mani itu keluar tariklah nafas anda sepanjang yang anda mampu dan bila ada rasa nak keluar lagi tarik lagi nafas semampu yang anda boleh,dan lakukan hingga seterusnya. Insyallah anda akan dapat menikmati persetubuhan yang lebih panjang.

  • Petua 4 : Untuk Tambah Power

Untuk menambahkan power semasa bersetubuh di mana sila amalkan petua berikut;-

  1. Kalau nak buang air besar jangan seiring dgn air kecil. Oleh itu kalau nak buang air besar maka air kecil harus ditahan dan tarik nafas,sebegitu juga sebaliknya. Yang penting jangan buang kedua2 air sekali.
  2. Amalkan dikepalkan besar ibu jari nasi dan telan semasa hendak mula makan. Sekian

Bagi wanita yg mahukan lebih ‘ummphh’ ( Tenaga ) sewaktu bertarung dgn si suami amalkan petua ini :selama 3 pagi berturut-turut, hendaklah bangun tidur sebelum si suami terjaga ( Peringatan: petua ini tidak akan mujarab sekiranya si suami sudah terjaga ), rendamkan 3 jenis daun bunga yg berasingan, (sebaiknya bunga yg berlainan warna) bersama dgn sedikit madu asli kedalam sebaldi air suam selama 30 minit . Mandi menggunakan air ini selepas itu barulah kejutkan si suami untuk mengetahui hasilnya.

Sekian, selamat mencuba. Cuma diingatkan sekali lagi, jangan gunakan petua ini pada jalan yang haram. (9793)

Artikel-artikel lain yang menarik :

Share

50 thoughts on “Petua Untuk ‘Tahan Lama’ (18SX)

  1. salam.
    susah nak komen….
    thankyou for this info….
    petua yg baik utk dikongsi bersama.

    .

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 2 Thumb down 2

    [Balas Di Sini]

    surihati_ku Reply:

    @salmi,
    salam ceria salmi..
    hehe. tak mengapa .itu perkara biasa..anda datang kesini pun itu sudah memadai..

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 3 Thumb down 1

    [Balas Di Sini]

  2. konpius nie… er..sediakan je ke susu tu? minum takleh? :p

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    surihati_ku Reply:

    @mr.eims @ perfume,
    adus..nnti suri akan tanyer pakar yer,sb entri ni dia yang keluarkan..hu,huhu..

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    mr.eims @ perfume Reply:

    @surihati_ku,

    :p hehe..mcm soalan merepek jer… kalu dah sediakan, takkan ler bia je smpai jd masam.. mesti r buleh minum kot.. hhu..

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    Akmal Hafiz Reply:

    @mr.eims @ perfume, susu ape nak disediakan?susu orang boleh? ;P

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

  3. mengikut kajian barat biasanya lelaki lps klimaks akan tinggalkan pasangannya. So klu nak menjaga keharmonia rumahtangga biar isteri klimak dulu laaa. baru adil

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 1 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    surihati_ku Reply:

    @drEzam, haha.suri sokong..hehehe.. dr mmg pakar..huhu :)
    .-= surihati_ku´s last blog ..Bahtera Nabi Nuh Alaihissalam (Part II) =-.

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    Akmal Hafiz Reply:

    @surihati_ku,
    isteri bleh banyak kali klimaks…tu saya baca dalam buku permata yang hilang..saya pun tak penah lagi alami malam pertama..maklum laa, masih bujang tratangtang lagi..hehe

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

  4. no komen…hihi

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    surihati_ku Reply:

    @najihah, kiki :) just smile..save info
    .-= surihati_ku´s last blog ..Bahtera Nabi Nuh Alaihissalam (Part II) =-.

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 1 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    puteri Reply:

    @surihati_ku, suri..puteri nak tanya nie.. kalau lah pancutan suami tu tak berapa.. ada kemungkinan tak sperma jadi kurang aktif…kengkawan yang lain tau x??…

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

  5. Alhamdulilah lah ilmu ini amat berguna bagi mereka yang memerlukan.. tapi awas.. kalau dia gunakan di jalan yang salah.. tanggung akibatnyer sbb kita hidup ini bukannyer menongkat langit…
    .-= Abd Karim´s last blog ..Utama pekerja tempatan =-.

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    Akmal Hafiz Reply:

    @Abd Karim,
    tapi kalau hidup tongkat langit2 camne?

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

  6. Alhamdulilah lah ilmu ini amat berguna bagi mereka yang memerlukan.. tapi awas.. kalau dia gunakan di jalan yang salah.. tanggung akibatnyer sbb kita hidup ini bukannyer menongkat langit…

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 1 Thumb down 2

    [Balas Di Sini]

  7. Macam-macam petua ada. Petua yang gitu-gitu pun ada…bagus jugaklah kan…untuk yang tidak mengetahui…atau yang baru masuk alam rumahtangga…

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

  8. bagi mereka yang mengalami masalah pancutan pra matang atau bagi mereka yang merasakan zakar tidak cukup besar untuk memuaskan isteri.
    sila lawati laman web..
    ijae2009.wordpress.com
    untuk hadiah pada isteri
    mary2009.wordpress.com

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 1 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

  9. petua no.5 tu rendam 3 jenis daun bunga yg berlainan..?? daun jer ker..?? bunga nya x payah? x penah dgr lak mandi daun..klu mandi bunga tu biasa lh dengar… :-

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

  10. Orang jantan berkahwin ni ada 2 jenis:

    1. SUAMI: jenis ni kalo tindih bini sekejap je dalam 5 minit tapi kalo dgn skandal lain lebih 1 jam;
    2. SWAMY: yang ni jenis lama kalo tindeh tapi kurang minat sebab lebih tumpu benda lain.

    Korang tengok laa laki korang jenis mane nak-nak kalo dah umo 40 tahun lebih he he he

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam