Petua menghilangkan tahi lalat

Share

Nak tahu cara mudah bagaimanana menghilangkan tahi lalat?
Begini caranya.

1. Ambil nenas dan limau purut yang telah dikisar
2. Sapukan di tempat tumbuhnya tahi lalat tersebut.
3. Lakukan 2 atau 3 kali sehari sehingga tahi lalat itu tertanggal.

Sekian. (1436)

Artikel-artikel lain yang menarik :

Share

98 thoughts on “Petua menghilangkan tahi lalat

  1. askum wbt..
    aku nak tanya r..
    petua yang korang bagi tu, boleh ke buang tahi lalat yg ade kat puting tetek..? aku just tanya je.. samade bole ke x..
    sebub bini aku tu duk tercari2 cam ne nak buang tahi lalat tu..
    aku xkesah pon.. ahahaha
    harap reply

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 2 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    Danielle Reply:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 5

    [Balas Di Sini]

  2. petua nie mujarab ker?? ada sesiapa yg dh cube?? cer cite sikit ape jd? kalau ok aku pun nak cube gak. sbb laki aku suke pggl aku “jamban lalat”, dek kerana kat muke aku byk tahi lalat tumpuh mcm cendawan lps ujan…hahaha…..

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam