“Cara Mengempiskan Perut Yang Boroi”

Share

(Sumber : “Ito-ken no Shokutaku” http://www.ntv.co.jp/ito-ke/ )

 

* Lakukan selama 3 minit sehari. Anda boleh melakukannya ketika membuat kerja-kerja yang lain.
* Yang pentingnya di sini, menghembus / meniup nafas kuat-kuat selama 5 saat.
* Beberapa orang yang melakukannya selama 2 minggu hasilnya berbeza-beza, tetapi semuanya berhasil mengecilkan perut.
* Menurut pakar, ketika kita bernafas, otot perut adalah lebih banyak digunakan ketika menghembus nafas daripada ketika menarik nafas.
* Dengan menggunakan straw yang ditutup separuh, penggunaan otot perut menjadi kan kesannya berlipat kali ganda.

Tak percaya!? Cubalah!! (647)

Artikel-artikel lain yang menarik :

Share

16 thoughts on ““Cara Mengempiskan Perut Yang Boroi”

  1. betul ke boleh kempis kan perut nih?

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 2 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    saeh Reply:

    @putri09,
    buleh kot…try la..jgn tercabut gg dah

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 1 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    surihati_ku Reply:

    @putri09, hu.ini hanya saranan sahaja.yang mana baik tu kalu nak cuba apa salahnya..huhuhu
    .-= surihati_ku´s last blog ..google.com/~r/pakarhowto/~3/WJxdPFXBccQ/cara-berkesan-bagaimana-untuk-kurangkan-tekanan-hidup.html" rel="nofollow">Cara berkesan bagaimana untuk kurangkan tekanan hidup =-.

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

  2. mm…org ckp jngn mndi selpas mkn…
    nnti perut buncit…
    mm..x tau la betol ke x…
    Wallahu’alam….

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    surihati_ku Reply:

    @Asma’, hihi..apa yang penting asma sebelun kita naka menjamah makanan kita kenalah baca doa makan dulu..huhuuh di sudahi dgn ucapan Alhamdulillah. ;)
    .-= surihati_ku´s last blog ..google.com/~r/pakarhowto/~3/WJxdPFXBccQ/cara-berkesan-bagaimana-untuk-kurangkan-tekanan-hidup.html" rel="nofollow">Cara berkesan bagaimana untuk kurangkan tekanan hidup =-.

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

  3. adede je..

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 1 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    surihati_ku Reply:

    @adam, nape, cubalah jagan le give up?huhuhu..
    .-= surihati_ku´s last blog ..google.com/~r/pakarhowto/~3/WJxdPFXBccQ/cara-berkesan-bagaimana-untuk-kurangkan-tekanan-hidup.html" rel="nofollow">Cara berkesan bagaimana untuk kurangkan tekanan hidup =-.

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

  4. hahaha..

    klakarnyer..

    nak try gak la..^,^

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    surihati_ku Reply:

    @Pers0n, buatlah mana tau menjadi ke? huhu :)
    .-= surihati_ku´s last blog ..google.com/~r/pakarhowto/~3/WJxdPFXBccQ/cara-berkesan-bagaimana-untuk-kurangkan-tekanan-hidup.html" rel="nofollow">Cara berkesan bagaimana untuk kurangkan tekanan hidup =-.

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

  5. Yang itu boleh semput.

    try la petua nie….ambil air limau.gaulkan dengan kapur makan sirih.gaul hingga sebati.sapulah pada bahagian perut setiap malam.insyaallah kan nampak hasilnya.

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    Lina Reply:

    Adoii…tu macam yang orang sapu lepas bersalin jer.xder kunyit jer..tryla pakai korset.confirm badan terus cantik lepas 5 minit. I dah boleh pakai kebaya tahun 2003. bayangkanlah!
    http://www.rahsiamudasentiasa.blogspot.com
    .-= Lina´s last blog ..Neutralisasi =-.

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam